Szafa Rebelianta, czyli koszulki, bluzy i gadżety

Masz ochotę wyróżnić się w tłumie? Koniecznie zajrzyj do naszego sklepu! Więcej...

Etapy rozwoju

Czyli o tym, jak tytuł ewoluował na przestrzeni ostatnich lat. Więcej...

Zdjęcia i filmy

Obejrzyj multimedialne materiały z gry! Więcej...

Insurgency WIKI

Czyli kompendium wiedzy dla starych wyjadaczy produkcji, jak i osób, które do dziś nie miały styczności z tytułem. Więcej...

New World Interactive

Oficjalna strona twórców gry. Więcej...

 

Aktualizacja gry – 1 sierpnia

[label type=”badge” style=”info” title=”Status gry”] Nowy miesiąc i nowy update dla gry. Co więcej, prawdopodobnie jest to ostatnia aktualizacja, która planowana jest przed oficjalnym przejściem gry w stan Beta. Zmianami zostały objęte: zasady rozgrywki, mechanika postaci, system obsługi broni oraz administracja/konfiguracja serwerów gry. Ponadto, wprowadzono zmiany na mapach Buhriz i Uprisnig oraz dodano nowe dźwięki dla broni M590 i MP5k. Największe zmiany tym razem odnotował scenariusz rozgrywki w trybie Push, w którym całkowicie przebudowano zasady przejmowania/odbijania celów na mapie oraz zredukowano czas oczekiwania na kolejny „respawn” postaci.

Z ważniejszych zmian dodatkowo należy wspomnieć o:

  • ujednoliceniu pliku z dostępnymi mapami oraz scenariuszami rozgrywki – teraz wszystkie mapy znajdują się w jednym pliku mapacycle.txt, zaś gra sama wybiera najbardziej odpowiedni scenariusz (do tej pory serwery konfigurowane były dla jednego trybu rozgrywki, a każda zmiana scenariusza rozgrywki wymagał osobnej konfiguracji po stronie serwera
  • ujednoliceniu mechaniki gry w trybach Normal i Realizm – kontrola broni tzw. recoil, mechanika poruszania się postaci, obrażenia
  • dodaniu wsparcia dla obsługi klawisza „Walk”, który jeszcze bardziej wyciszy ruchy gracza
  • przebudowaniu wbudowanego systemu głosowań – votekick, changelevel
  • dodaniu komendy mp_joinwaittime odpowiedzialnej za opóźnienie startu pierwszej rundy na mapie, tak by gracze przy zmianie mapy na serwerze i ponownym podłączeniu do gry, posiadali odpowiednią ilość czasu na dołączenie do rozgrywki, domyślna wartość to 20 sekund.

zerp

Pełna lista wprowadzonych zmian znajduje się pod tym adresem. Natomiast jeśli ktoś miałby ochotę zapoznać się z blogiem twórców gry to zapraszam tu. Znajdziecie tam „snetymentalne” wpisy członków zespołu deweloperskiego, którzy opisują swoją pracę nad projektem jakim jest Insurgency.

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. Z zamiłowania gracz, żeglarz, wielki fan F1, Snookera, Pink Floyd i szeroko pojętego IT. Założyciel i redaktor naczelny serwisu Insurgency.pl.

Facebook Twitter Google+  

Share
  • NWI ma specyficzną politykę promocji tytułu, a co gorsza skupiają się głównie na rynku amerykańskim, gracze z EU traktowani są troszkę po macoszemu – najlepszym przykładem są tu wspomniane przez Ciebie serwery gry. Większość tych serwerów zlokalizowana jest na terenie USA i jakby było tego mało to są to serwery głównie pracujące na platformie Windows…, serwery Linuxowe dla przyjaciół zza oceanu to temat niszowy. Nie ukrywam, że prowadzę rozmowy z deweloperami na temat postawienia oficjalnych serwerów gry na terenie EU, co z tego wyjdzie…, nie wiem. Zagwarantować jedynie mogę, że kiedy uporają się z bolączkami trapiącymi serwery Linux'owe, to przy współpracy z jednym z wiodących hostingów gier udostępnię serwery dla wszystkich scenariuszy rozgrywki. Póki co, nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić wszystkich do rozgrywki na serwerze pierwszej części Insurgency..

  • musstrum

    Póki co gra nie zawodzi poza kilkoma małymi bugami. Osobiście jednak pierwszy mod bardziej realistyczny póki co może to kwestia cieplejszej kolorystyki w dwojce, a również i mapy zdawały się być większe…no i póki co serwerów mało i ludu nie za wiele, a gierka potencjałem bije inne duże tytuły w tej kategorii.

  • http://insurgency.cupsell.pl/