Aktualizacja gry – oficjalny Beta update #1

W dniu dzisiejszym Å›wiatÅ‚o dzienne ujrzaÅ‚ pierwszy, oficjalny Beta update gry. Zmian jest naprawdÄ™ wiele i bez dwóch zdaÅ„ stanowiÄ… one milowy krok w ciÄ…gle trwajÄ…cym procesie produkcji. Prócz nowych broni (ciężkie karabiny maszynowe), które zapowiedziane zostaÅ‚y już wczeÅ›niej, graczom zostaÅ‚ oddany do dyspozycji „stary” system skÅ‚adów – znany z pierwszej części gry, a wraz z nim zupeÅ‚nie nowy mechanizm rozbudowy wyposażenia. Jakby tego byÅ‚o maÅ‚o, producenci postanowili zmienić zupeÅ‚nie wyglÄ…d tabeli wyników a wraz z nim caÅ‚y interfejs gracza, który pozwala na wiÄ™ksza swobodÄ™ przy wyborze uzbrojenia. A to jeszcze nie koniec dobrych wieÅ›ci…

Poważnym zmianom ulegÅ‚ caÅ‚y mechanizm gry. Można Å›miaÅ‚o powiedzieć, że po wielu miesiÄ…cach testów, prób, komentarzy ze strony graczy, fizyka w grze ulegaÅ‚a znaczÄ…cej poprawie. Opanowanie broni wymaga dużej wprawy i przyzwyczajenia a sposób poruszania siÄ™ gracza po mapie, nie pozostaje tu bez znaczenia. Bowiem jeÅ›li jesteÅ›cie przyzwyczajeni do ciÄ…gÅ‚ego biegu czy skoków to zapomnijcie o celnym strzelaniu – jak to siÄ™ potocznie mówi, to se ne da Pane Havranek. Z drugiej zaÅ› strony, symulacja czy też implementacja powyższych zachowaÅ„, w odniesieniu do prawdziwego pola walki, nie jest przesadzona i co najważniejsze nie zniechÄ™ca do dalszej rozgrywki.


Wróćmy jednak do tematu systemu skÅ‚adów oraz interfejsu gracza. Jak widzicie na powyższych zrzutach, każda z drużyn posiada 4 osobne skÅ‚ady. Każdy skÅ‚ad natomiast posiada 4 różne klasy, dla których przypisane jest uzbrojenie. O ile w pierwszej części Insurgency, z góry skazani byliÅ›my na korzystanie z broni przypisanej dla poszczególnej z klas, o tyle w nowej wersji, każdy z graczy może dowolnie modyfikować swoje wyposażenie – w oparciu o dostÄ™pne/zdobyte punkty.

KolejnÄ… nowoÅ›ciÄ… sÄ… zmiany w interfejsie gracza. Mimo, iż nie jest on jeszcze dopracowany, to już jest znacznie czytelniejszy i bardziej porÄ™czny. A wszystko to za sprawÄ… implementacji sprawdzonych i dopracowanych rozwiÄ…zaÅ„ znanych z pierwszej części gry…, można by rzec: No, nareszcie!

Gracze w końcu doczekali się rzutu mapy sytuacyjnej a wraz z nią otrzymali dynamiczny podgląd pozycji swoich towarzyszy broni. A skoro mowa o towarzyszach broni, wprowadzone zmiany pozwalają na dynamiczne wyświetlanie nazw graczy przypisanych do tego samego składu co my. Ma to ułatwić a zarazem poprawić taktyczny aspekt rozgrywki.

Reasumując, może grze na dzień dzisiejszy daleko jest jeszcze do ideału, to jednak wprowadzone rozwiązania, które bądź co bądź znane są z innych tytułów, diametralnie zmieniają dotychczasową rozgrywkę. Muszę przyznać, że w końcu gra zaczyna smakować jak prawdziwa, stara, dobra rebelia.

Pełna lista wprowadzonych zmian znajduje się pod tym adresem, a poniżej film z oficjalnej prezentacji bety.

Share
0 0 votes
Ocena
Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
  • https://insurgency.cupsell.pl/