Special Thanksgiving Update, czyli jedyny w swoim rodzaju update z dedykacją od twórców

Wczorajszej nocy – czyli u Nas wczesnym, wczesnym świtem, kiedy większość z Nas smacznie spała, deweloperzy uraczyli graczy specjalnym updata’em gry. W rzeczywistości sam update trudno nazwać jakimś specjalnym, ot kolejne zmiany i usprawnienia, chodź trzeba przyznać, że jest ich niemało tym razem i znacząco wpływają na sposób prowadzenia rozgrywki. Nie mniej jednak, twórcy postanowili mu nadać nietypową nazwę i zadedykować go społeczności, która bardzo mocno wspiera rozwój projektu. Dedykacja kierowana jest głównie fanom z USA i na pierwszy rzut oka wydawać się może, że gracze z EU zostali kompletnie zignorowani za swój wkład w rozwój gry, ale czy na pewno…

Otóż jak mówi stare, dobre porzekadło: Diabeł tkwi w szczegółach, a w rolę diabłem w tym przypadku wciela się Święto Dziękczynienia, która przypada na czwarty czwartek listopada. Trzeba przyznać, że pomysł na dedykację oraz czas wydania update’u jest miły ukłonem ze strony zespołu w kierunku całej społeczności – nie tylko tej mieszkającej w USA.

Tymczasem zajmijmy się naszym głównym bohaterem, czyli nowym update’m. Zmian jest naprawdę dużo. Prócz standardów do jakich zostaliśmy już przyzwyczajeni, czyli aktualizacje poszczególnych map oraz dodanie nowych broni (tym razem mowa o jednej broni a dokładnie o AKS-74U), zmiany objęły przede wszystkim scenariusze rozgrywki oraz metodologię przyznawania punktów wsparcia, które przez graczy wykorzystywane są do personalizacji uzbrojenia. A skoro mowa o uzbrojeniu, to należy wspomnieć, że z nowym update’em wprowadzono ograniczenia jeśli chodzi o możliwość wybory broni z której korzysta dana klasa, a w którą wciela się gracz – innymi słowy powrót do korzeni, czyli witamy stare-nowe klasy z pierwszej części gry!

Kolejną ważną zmianą jest przebudowany system składów/oddziałów dla drużyn. Wcześniej gracze do swojej dyspozycji mieli 4 czteroosobowe składy, od dziś są już tylko 3 – jeden 8 osobowy oraz dwa czteroosobowe. Jak tłumaczą twórcy zmiany te mają usprawnić komunikację między graczami – i trudno się w tym punkcie z nimi nie zgodzić, skoro gra wykorzystuje technologie 3D VOIP.

No i na koniec chyba najbardziej niespodziewana zmiana jaka się ukazała, a o której wspominali czas jakiś temu gracze. Mianowicie zdobywanie Osiągnięć, czyli popularne Achievement’y. Póki co są dwa i zdobyć je można jedynie na serwerach PvP z minimum 10’oma graczami. Jednak jak zapewniają nas twórcy to dopiero początek, a z upływem czasu lista możliwych „acziwków” ma być stale poszerzana.

Zatem podsumowując nową aktualizację – z uwzględnieniem najistotniejszych modyfikacji:

  • nowy system przydzielania punktów wsparcia – gracze od teraz otrzymują punkty do wykorzystania na koniec każdej rundy, a nie jak to miało miejsce dotychczas, czyli w trakcie rozgrywki. Ponadto, ilość przyznanych punktów graczowi uzależniona jest od jego bezpośredniego wkładu w rozwój wydarzeń
  • nowy system składów – czyli klasy rodem z INS:MIC
  • ograniczenia w doborze broni dla poszczególnych klas
  • możliwość podnoszenia porzuconych granatów oraz ładunków C4
  • usprawnione tryby rozgrywki
  • poprawiona mechanika broni – recoil, sway, wibracja oraz waga broni
  • poprawiona animacja postaci
  • Achievementy

Pełna lista wprowadzonych zmian znajduje się pod tym adresem, zaś ich rozszerzony opis o charakterze wpisu z „Pamiętnika dewelopera” znajduje się tu.

Share
0 0 votes
Ocena
Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

3 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
trackback
7 lat temu

[…] Special Thanksgiving Update – specjalny, okolicznościowy update z dużymi zmianami. […]

Piter
Piter
10 lat temu

Jak to uruchomić widzę mapę ale nic nie mogę zrobić

Mr. Jędяula
Reply to  Piter
10 lat temu

Teraz już nie musisz się martwić lokalnym uruchamianiem gry. Gra ma wbudowany system lokalnej rozgrywki.

  • https://insurgency.cupsell.pl/