Aktualizacja gry – 19 lipca

[label type=”badge” style=”info” title=”Status gry”] Zgodnie z wczeÅ›niejszÄ… zapowiedziÄ… Å›wiatÅ‚o dzienne ujrzaÅ‚a kolejna aktualizacja. Lista zmian jest pokaźna i obejmuje praktycznie każdy aspekt gry. Trzeba przyznać, że producenci wziÄ™li sobie do serca wszystkie uwagi graczy i naprawdÄ™ wykonali kawaÅ‚ dobrej roboty. I chodź niektóre zmiany sÄ… zmianami stricte kosmetycznymi to uwierzcie mi, że cholernie cieszÄ… a przy tym umilajÄ… rozgrywkÄ™. Poniżej lista najważniejszych zmian – z peÅ‚nÄ… listÄ… wprowadzonych poprawek możecie zapoznać siÄ™ na oficjalnym forum gry.
Najważniejsze zmiany:
- aktualizacje środowiska dla wszystkich map
- nowy tryb rozgrywki Skirmish
- nowy system odrodzeń gracza dla trybów Push i Skirmish
- skrócony czas przejmowania celów do 15 sekund
- dodana opcja włączania i wyłączania wyÅ›wietlanych elementów HUD, domyÅ›lny klawisz: „\”
- poprawione Hitbox’y
- poprawiona mechanika penetracji pancerza
- nowy system botów – Nextbot
- nowa komenda ins_bot_quota, która odpowiedzialna jest za konfigurację botów na serwerze
- dostÄ™pność botów w trybie PVP – dotychczas boty byÅ‚y dostÄ™pne jedynie w trybie Coop
- zwiększono efektywność użycia noża, dwa trafienia od przodu i jedno trafienie z tyłu
- poprawiony tzw. Ragdoll UFO
- poprawiono działanie RPG i C4
- zakup karabinu snajperskiego wymaga 2 punktów wsparcia
- poprawiono mechanikÄ™ Leaning, tzw. wychylania siÄ™ postaci na boki
- w trybie FireFight dodano komunikat dla martwych graczy informujący o konieczności przejęcia punktów na mapie przez żyjących członków drużny celem ponownego odrodzenia zespołu
- zmiana drużny przez gracza podczas trwającej rozgrywki nie powoduje teraz utraty zdobytych punktów wsparcia
- w trybie Checkpoint martwi gracze otrzymują informację na temat ilości przejętych punktów, które pozostały do kolejnego odrodzenia zespołu
Niestety, ciągle brak jakichkolwiek informacji w temacie wsparcia dla serwerów gry na platformie Linux. Pozostaje żywić nadzieję, że ten stan rzeczy ulegnie zmianie w momencie wejścia gry w fazę Beta.
O autorze: Z wykształcenia dziennikarz i politolog. Z zamiłowania gracz, żeglarz, wielki fan F1, snookera, tenisa, Pink Floyd i szeroko pojętego IT. Założyciel i redaktor naczelny serwisu Insurgency.pl.