Szafa Rebelianta, czyli koszulki, bluzy i gadżety

Masz ochotę wyróżnić się w tłumie? Koniecznie zajrzyj do naszego sklepu! Więcej...

Etapy rozwoju

Czyli o tym, jak tytuł ewoluował na przestrzeni ostatnich lat. Więcej...

Zdjęcia i filmy

Obejrzyj multimedialne materiały z gry! Więcej...

Insurgency WIKI

Czyli kompendium wiedzy dla starych wyjadaczy produkcji, jak i osób, które do dziś nie miały styczności z tytułem. Więcej...

New World Interactive

Oficjalna strona twórców gry. Więcej...

 

Aktualizacja gry – 19 lipca

[label type=”badge” style=”info” title=”Status gry”] Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią światło dzienne ujrzała kolejna aktualizacja. Lista zmian jest pokaźna i obejmuje praktycznie każdy aspekt gry. Trzeba przyznać, że producenci wzięli sobie do serca wszystkie uwagi graczy i naprawdę wykonali kawał dobrej roboty. I chodź niektóre zmiany są zmianami stricte kosmetycznymi to uwierzcie mi, że cholernie cieszą a przy tym umilają rozgrywkę. Poniżej lista najważniejszych zmian – z pełną listą wprowadzonych poprawek możecie zapoznać się na oficjalnym forum gry.

Najważniejsze zmiany:

  • aktualizacje środowiska dla wszystkich map
  • nowy tryb rozgrywki Skirmish
  • nowy system odrodzeń gracza dla trybów Push i Skirmish
  • skrócony czas przejmowania celów do 15 sekund
  • dodana opcja włączania i wyłączania wyświetlanych elementów HUD, domyślny klawisz: „\”
  • poprawione Hitbox’y
  • poprawiona mechanika penetracji pancerza
  • nowy system botów – Nextbot
  • nowa komenda ins_bot_quota, która odpowiedzialna jest za konfigurację botów na serwerze
  • dostępność botów w trybie PVP – dotychczas boty były dostępne jedynie w trybie Coop
  • zwiększono efektywność użycia noża, dwa trafienia od przodu i jedno trafienie z tyłu
  • poprawiony tzw. Ragdoll UFO
  • poprawiono działanie RPG i C4
  • zakup karabinu snajperskiego wymaga 2 punktów wsparcia
  • poprawiono mechanikę Leaning, tzw. wychylania się postaci na boki
  • w trybie FireFight dodano komunikat dla martwych graczy informujący o konieczności przejęcia punktów na mapie przez żyjących członków drużny celem ponownego odrodzenia zespołu
  • zmiana drużny przez gracza podczas trwającej rozgrywki nie powoduje teraz utraty zdobytych punktów wsparcia
  • w trybie Checkpoint martwi gracze otrzymują informację na temat ilości przejętych punktów, które pozostały do kolejnego odrodzenia zespołu

Niestety, ciągle brak jakichkolwiek informacji w temacie wsparcia dla serwerów gry na platformie Linux. Pozostaje żywić nadzieję, że ten stan rzeczy ulegnie zmianie w momencie wejścia gry w fazę Beta.

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. Z zamiłowania gracz, żeglarz, wielki fan F1, Snookera, Pink Floyd i szeroko pojętego IT. Założyciel i redaktor naczelny serwisu Insurgency.pl.

Facebook Twitter Google+  

Share
  • http://insurgency.cupsell.pl/