Aktualizacja gry – Beta update #10

[label type=”label” style=”info” title=”Status gry”] TroszkÄ™ bez wiÄ™kszego wydźwiÄ™ku czy też echa, dwa dni temu gracze otrzymali kolejny update do gry. Powodem caÅ‚ego zamieszania jest aktualna sytuacja oficjalnego forum, które tymczasowo zawiesiÅ‚o swoje dziaÅ‚ania. O ile dotychczasowi użytkownicy majÄ… co prawda wglÄ…d w peÅ‚nÄ… zawartość forum, o tyle nowi, niezarejestrowani jeszcze gracze otrzymajÄ… komunikat by skorzystać z forum na platformie STEAM. WedÅ‚ug zapewnieÅ„ deweloperów, ów stan nie potrwa zbyt dÅ‚ugo. TrwajÄ… bowiem prace robocze nad konsolidacjÄ… wszystkich platform komunikacyjnych. To tyle tytuÅ‚em wyjaÅ›nienia, a teraz kilka słów na temat samej aktualizacji, która zmieniÅ‚a znaczÄ…co dynamikÄ™ rozgrywki, oj zmieniÅ‚a i to jak! Ale po kolei…

Pierwsze co rzuca siÄ™ naszym oczom to nieco zmieniony interfejs użytkownika. Teraz gracz wybierajÄ…c danÄ… klasÄ™, w tle widzi swojÄ… postać – trzeba przyznać, że jest to miÅ‚e dla oka, jednak caÅ‚ość UI wymaga jeszcze wielu poprawek. KolejnÄ… kosmetycznÄ… zmianÄ… jest tÅ‚o muzyczne po wejÅ›ciu do gry oraz nowa „plansza” z logiem NWI podczas uruchamiania gry.

A teraz to co lubimy najbardziej, czyli zmiany w rozgrywce. Po pierwsze gra jest znacznie szybsza, i mówiąc to mam na myśli naprawdę dużą zmianę w całej mechanice. Dotychczas gracz mógł odnieść wrażenie, że postacie w grze są trochę ociężałe i poruszają się niczym Shrek. Z nową poprawką temat ten przestał istnieć, co cieszy, bo przyznać muszę, że i mnie troszkę drażniła ta sytuacja.

Kolejną nowością tak długo wyczekiwaną przez wszystkich fanów gry jest wprowadzenie funkcji Focus, a mówiąc prostymi słowami jest to wstrzymanie oddechu na krótki dystansie czasowym połączone z minimalnym zawężeniem oraz zbliżeniem postrzeganego pola widzenia. Za powyższą funkcję odpowiedzialny jest ten sam klawisz, który służy graczowi do przejścia z trybu Walk to Run. A skoro już jesteśmy przy tematyce związanej z poruszaniem się w grze, to należy wspomnieć, że zmianie uległa funkcja wślizgu (tzw. Slide). Wprowadzone zmiany ograniczają jego zastosowanie wyłącznie do płaskich powierzchni oraz niwelują anomalia typu wślizg po schodach do góry czy też w kierunku wznoszącego się terenu.

Duże zmiany zaszÅ‚y również w samej komunikacji w grze pomiÄ™dzy graczami – pamiÄ™tajmy, że gra w przeciwieÅ„stwie do innych gier FPS, wykorzystuje wbudowany system 3DVoip, którego głównym zadaniem jest podniesie realizmu rozgrywki. I trzeba przyznać, że nowe funkcje, które zostaÅ‚y wprowadzone wraz z aktualizacjÄ… dajÄ… wiÄ™ksze pole manewru dla ustawieÅ„ serwera. A co najważniejsze niwelujÄ… wyÅ›wietlanie siÄ™ informacji w interfejsie gracza gdy na serwerze wÅ‚Ä…czony jest AllTalk i z mikrofonu korzysta przeciwnik. Można Å›miaÅ‚o powiedzieć, że w koÅ„cu caÅ‚y ten przestrzenny system dziaÅ‚a tak jak powinien i zastosowanie go na serwerze z wÅ‚Ä…czonym AllTalk’iem znacznie uatrakcyjnia rozgrywkÄ™.

No i na koniec jak to już mamy w tradycji, zmianami zostaÅ‚y objÄ™te niektóre mapy – zmiany w wyglÄ…dzie oraz dodanie nowych trybów rozgrywki, np. District dostÄ™pny jest teraz w trybie Push. Ponadto graczom zostaÅ‚a udostÄ™pniona zupeÅ‚nie nowa mapa Peak, która swoim obszarem bije na gÅ‚owÄ™ wszystkie pozostaÅ‚e mapy – gorÄ…co polecam, bowiem rozgrywka na tej arenie jest naprawdÄ™ epicka.

Pełna lista wprowadzonych zmian dostępna jest pod tym adresem.

Share
0 0 votes
Ocena
Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
  • https://insurgency.cupsell.pl/