Szafa Rebelianta, czyli koszulki, bluzy i gadżety

Masz ochotę wyróżnić się w tłumie? Koniecznie zajrzyj do naszego sklepu! Więcej...

Etapy rozwoju

Czyli o tym, jak tytuł ewoluował na przestrzeni ostatnich lat. Więcej...

Zdjęcia i filmy

Obejrzyj multimedialne materiały z gry! Więcej...

Insurgency WIKI

Czyli kompendium wiedzy dla starych wyjadaczy produkcji, jak i osób, które do dziś nie miały styczności z tytułem. Więcej...

New World Interactive

Oficjalna strona twórców gry. Więcej...

 

Czerwcowa aktualizacja

Zeszły tydzień, to dla Insurgency tydzień pokaźnych zmian – o czym zapewne większość z Was już zdołała się przekonać. Gra otrzymała spory update i szybki hotfix, którego celem była naprawa błędu związanego z hitbox’ami. Jak zwykle przy tego typu aktualizacji, większość map została poprawiona lub lekko zmodyfikowana. Jednak największe zmiany jaki zostały wprowadzone wraz z aktualizacją, to zupełna przebudowa oficjalnych playlist i przypisanych do nich scenariuszy rozgrywki.

Zmiany związane z playlist’ami to poniekąd powrót do korzeni, z czego osobiście się cieszę. Mamy zatem:

  • Sustained Combat – rozgrywka PvP z wieloma odrodzeniami by potyczki były bardziej epickie (Push, Occupy, Skirmish, Strike);
  • Tactical Operations – rozgrywka PvP oparta na realizacji konkretnych zadań, gdzie gracze na ogól posiadają jedno życie na rundę a ich powrót do rozgrywki uzależniony jest od poczynań graczy pozostałych przy życiu (Ambush, Elimination, FireFight);
  • Elite Coop – nowy tryb rozgrywki przeciwko botom, kładący nacisk na taktyczne poczynania graczy;
  • Hardcore Coop – nowy tryb rozgrywki przeciwko botom, w skrócie totalny hardcore gdzie wszystkie chwyty i bronie są dozwolone a boty dają nieźle popalić.

Wspominając o nowym podziale playlist, trzeba wspomnieć o nowych scenariuszach rozgrywki oraz o drobnych zmianach w już istniejących. Otóż, do rozgrywek w trybie Coop powrócił scenariusz Outpost, który jakiś czas temu na krótko i w ramach testów zagościł w grze. W tym scenariuszu zadaniem graczy jest obrona swojej bazy i znajdującego się w niej składu broni, przed następującymi po sobie falami ataków – chyba nie muszę dodawać, iż kolejne fale są coraz cięższe i następują po sobie w coraz to krótszych odstępach czasowych.

Zupełnie nowym scenariuszem rozgrywki w trybie PvP jest scenariusz Elimination. W swoich założeniach jest on bardzo podobny do scenariusza o którym wspomniałem akapit wyżej. Różnica jest taka, że w tym przypadku do potyczki stają na przeciw siebie dwie drużyny złożone z graczy. Zadaniem jednych jest zniszczyć jeden z dwóch dostępnych na mapie składów broni.

Kompletnej przebudowie uległ scenariusz Strike, który do tej pory znajdował się w rozgrywce bazującej na jednym życiu, czyli Tactical Operations. Teraz rozgrywka w tym scenariuszu trafiła do puli Sustained Combat, a drogą do zwycięstwa jest zniszczenie wszystkich trzech obiektów na mapie przez jedną ze stron konfliktu.

To tyle w telegraficznym skrócie i z małym poślizgiem czasowym. Bardziej wnikliwych odsyłam do pełnej listy zmian pod tym adresem. Resztę jak zwykle zapraszam na serwery.

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. Z zamiłowania gracz, żeglarz, wielki fan F1, Snookera, Pink Floyd i szeroko pojętego IT. Założyciel i redaktor naczelny serwisu Insurgency.pl.

Facebook Twitter Google+  

Share
  • http://insurgency.cupsell.pl/