Szafa Rebelianta, czyli koszulki, bluzy i gad偶ety

Masz ochot臋 wyr贸偶ni膰 si臋 w t艂umie? Koniecznie zajrzyj do naszego sklepu! Wi臋cej...

Etapy rozwoju

Czyli o tym, jak tytu艂 ewoluowa艂 na przestrzeni ostatnich lat. Wi臋cej...

Zdj臋cia i filmy

Obejrzyj multimedialne materia艂y z gry! Wi臋cej...

Insurgency WIKI

Czyli kompendium wiedzy dla starych wyjadaczy produkcji, jak i os贸b, kt贸re do dzi艣 nie mia艂y styczno艣ci z tytu艂em. Wi臋cej...

New World Interactive

Oficjalna strona tw贸rc贸w gry. Wi臋cej...

 

Du偶y update gry – 1.2 GB

Dzi艣 studio NWI wyda艂o kolejny update dla gry. Tym razem aktualizacja jest naprawd臋 du偶a, bowiem ca艂o艣膰 wa偶y 1.2 GB. Wydawa膰 si臋 mo偶e to troch臋 przesadne, bo brzmi to niemal jak zmiana jednej trzeciej zawarto艣ci dotychczasowego kontentu gry, jednak tak naprawd臋 chodzi o co艣 zupe艂nie innego. Waga ca艂o艣ci podyktowana jest zmianami i poprawn膮 implementacj膮 systemu zabezpiecze艅 VAC oraz implementacji custom’owej zawarto艣ci przy wykorzystaniu formatu VPK (sv_pure 1/2). Dodatkowo producenci opracowali sw贸j w艂asny system ban listy, kt贸ry zosta艂 dodany do wszystkich serwer贸w – jest to globalna baza Steam ID graczy, kt贸rzy zostali przy艂apani na oszukiwaniu. Brzmi to bardzo obiecuj膮co, tym bardziej, 偶e baza stale b臋dzie powi臋kszana i aktualizowana, co u艂atwi w znacznym stopniu prac臋 administratorom serwer贸w, kt贸rzy do tej pory musieli posi艂kowa膰 si臋 zewn臋trznymi rozwi膮zaniami.

Kolejne ciekawy zmiany, kt贸re ujrza艂y 艣wiat艂o dzienne to t艂umaczenia dla gry. No mo偶e nie do ko艅ca, bowiem z niewiadomych przyczyn mimo implementacji r贸偶nych j臋zyk贸w, gracze ci膮gle maj膮 dost臋p tylko do angielskiej wersji. A spos贸b, kt贸ry kilka dni temu opublikowali艣my na uzyskanie polskiej wersji j臋zykowej, przesta艂 dzia艂a膰. Zatem nie pozostaje Nam nic innego jak czeka膰 na hotfix’a.

Tradycj膮 ju偶 jest, 偶e producenci z ka偶dym nowym update’em racz膮 Nas zmianami na mapach. I tym razem nie jest inaczej, jak si臋 mo偶ecie domy艣la膰. Kilka map zosta艂o w do艣膰 znaczny spos贸b zmienionych – do tego stopnia, 偶e trzeba na nowo opracowa膰 taktyki poruszania si臋 po nich. Zmianom uleg艂y r贸wnie偶 mapy przeznaczone dla trybu Kooperacji, tak偶e uwa偶ajcie na siebie. A skoro mowa o Kooperacji i botach, dotychczasowa konfiguracja bot贸w r贸wnie偶 zosta艂a zmieniona. Do tej pory boty ustawione by艂y w systemie stopniowego podnoszenia trudno艣ci od 0 do 2. Od dzi艣 system ten dzia艂a w skali 1 do 3 – im dalej w g艂膮b mapy, tym boty trudniejsze.

Ulepszeniu uleg艂o r贸wnie偶 menu rozkaz贸w jakimi dysponuje gracz. A dok艂adnie rzecz ujmuj膮c dodano nowe komendy takie jak „Affirmative” i „Negative” oraz dodano mo偶liwo艣膰 odznaczenia wcze艣niej wybranego punktu – w skr贸cie cofni臋cie rozkazu (dost臋pne tylko w przypadku bycia liderem zespo艂u).

Zmianie uleg艂y r贸wnie偶 hitbox’y oraz konfiguracja FOV, kt贸ra teraz za maksymaln膮 warto艣膰 mo偶e przyj膮膰 110. O ile ta druga zmiana to same korzy艣ci i chwa艂a za to producentom, kt贸rzy pomy艣leli o graczach korzystaj膮cych z baaardzo du偶ych monitor贸w czy telewizor贸w, o tyle sprawa ze zmian膮 hitbox’ow ostro namiesza艂a by nie u偶y膰 mocniejszego stwierdzenia. Powiem wprost, s膮 skopane, co najlepiej wida膰 w momencie celowania w g艂ow臋 przeciwnika. Przesuni臋cie na moje oko, kt贸re zna t膮 gr臋 od podszewki wynosi jakie艣 10-15 px. Ma si臋 nieodparte wra偶enie, 偶e postacie graczy zosta艂y za bardzo „oszparowane” – u偶ywaj膮c okre艣lenia dtp. Zreszt膮 sami sprawd藕cie i podzielcie si臋 swoj膮 opini膮.

Zmian jest naprawd臋 du偶o i warto zapozna膰 si臋 z nimi w pe艂nym changelog’u dost臋nym pod tym adresem.

Pozdrawiam i do zobaczenia na serwerach.

Dodaj komentarz

Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany. Pola, kt贸rych wype艂nienie jest wymagane, s膮 oznaczone symbolem *