INSURGENCY: SANDSTORM, NOWE WIEŚCI
Zamieszczono 8 lutego 2017
1 i 2 lutego na targach Le What’s Next de Focus w Paryżu, udzieliliśmy 39 wywiadów międzynarodowym portalom gamingowym na temat nowości o Insurgency: Sandstorm. Aż do dzisiaj nie mogliśmy podzielić się z nikim tymi informacjami. Zacznijmy więc od razu i pomówmy o nowościach i najważniejszych rzeczach, których możecie spodziewać się po Insurgency: Sandstorm. Umieszczamy też nowe screenshoty i grafiki konceptowe przedstawiające tło fabularne świata, który tworzymy.
Insurgency: Sandstorm jest kolejną częścią Insurgency, która powraca ze swoją słynna hardcorową rozgrywką. Dostępne będzie w przyszłym roku* na PlayStation 4, Xbox One i Steam, a wydawcą jest Focus Home Interactive. Sandstorm wykorzystywało będzie platformę Unreal Engine 4, aby w pełni wykorzystać talent ludzi z niezależnego New World. Sercem Sandstorm jest walka piechoty w trybie dla wielu graczy oraz kooperacyjnym. To właśnie te elementy sprawiły, że Insurgency stało się kultowym klasykiem dla ponad 3 milionów graczy na Steam.
*Mamy nadzieję wydać zamkniętą wersję alfa gry na PC przed końcem tego roku.
Potwierdzonymi dotychczas, nowymi cechami gry są:
- większe mapy;
- lekkie pojazdy do transportu i wsparcia ogniowego;
- nowe tryby gry stworzone dla pojazdów;
- matchmaking turniejowy, system antycheaterski i rankingowy;
- ulepszony system balistyczny uwzględniający opadanie i czas lotu pocisku;
- interakcja z otoczeniem: wchodzenie po drabinach i wyważanie drzwi;
New World wprowadza również nowy kooperacyjny tryb fabularny dla 4 graczy oraz rozgrywkę dla jednego gracza. Niespotykanym jest też to, że kampania będzie opowiadała o losach nie bohatera, lecz bohaterki. Historia Insurgency: Sandstorm oparta jest na faktach, ale bohaterowie i historia są fikcyjni.
TŁO KAMPANII I GRAFIKI KONCEPTOWE
Rzecz dzieje się kilka lat temu, w znanym już otoczeniu zakurzonych uliczek irackiej wioski. Tło fabularne Insurgency: Sandstorm odchodzi od typu hollywoodzkiego filmu o superbohaterach wojskowych, a zbliża się do mrocznej i dramatycznej rzeczywistości przedstawianej w filmach niezależnych.
Dzięki głębi historii, aby naprawdę poznać naszą bohaterkę, trzeba spojrzeć pod powierzchnię, z dala od tych nudnych uliczek, za zamknięte drzwi i do wnętrza ciemnego pomieszczenia. Została zniewolona, razem ze swoją siostrą i jeszcze inną młodą dziewczyną, przez ekstremistycznych rebeliantów.
Nad wioską roztacza się burza piaskowa i wybuchają walki. Przypadkiem coś wysadza ścianę budynku i dziewczyny uciekają. W zamieszaniu wywołanym przez burzę, bohaterka gubi swoją siostrę i przyjaciół. Pozostaje sama na pustyni.
Dzień dzisiejszy. Nasza bohaterka wstąpiła w szeregi powstańców walczących z ekstremistycznymi rebeliantami. Wkraczają do niszczonych walkami wiosek i dają rebeliantom ostro popalić. Jednego dnia na światło dziennie wypływa kluczowa informacja i zaczyna się prawdziwa historia bohaterki.
Oddala się od grupy oraz bezpieczeństwa jakie zapewnia i zaczyna swoją prywatną misję. Towarzyszy jej inna bojowniczka, jej najlepsza przyjaciółka, z którą przed laty była zniewolona. Razem z nimi jest również dwóch obcokrajowców: amerykański żołnierz, który brał udział w wojnie na Bliskim Wschodzie oraz Francuz, który nigdy nie brał udziału w żadnej wymianie ognia.
Podczas podróży napotykają na różne przeszkody. Bez wsparcia wojskowego może być ciężko.
Podsumowując jest to historia drogi. Opowiada o trudnościach, które tworzą więzy między bohaterami. Ich odmienne doświadczenia prowadzą do ciekawych relacji, ale koniec końców ich czyny wykraczają poza ich własną wolę.
Ekscytującym jest dla nas wejście w świat opowiadania historii zwiększający głębię Insurgency. Strzelanki nie muszą obracać się wyłącznie wokół bezmyślnego zabijania. Mogą pchnąć gracza i sprawić, żeby zastanowił się nad światem przedstawionym w grze i znalazł odpowiedzi w przedstawionych wydarzeniach. Awangarda w wielu aspektach sztuki sprawia, że powstają nowe trendy i zmieniają się stare. Przed dekadę Insurgency było właśnie w takim położeniu, a teraz wychodzimy z cienia niezależności, aby zmienić gry FPS.
–
Źródło: NWI
O autorze: Ukończył filologię angielską. Zawodowo zajmuje się kontrolą jakości polskich lokalizacji gier znanego wydawcy. Pasjonuje się grami indie i jest ogromnym fanem szeroko pojętej postapokalipsy i science fiction.
Dziś mamy krótki NWI udostępniło krótką prezentację z testów alfa
https://youtu.be/NbafhInbMCc
Wygląda to naprawdę dobrze 🙂
Mamy pierwszy trailer z EA i zapowiedź testów alpha na koniec tego roku …
https://youtu.be/vr2NtRyOsCs