Szafa Rebelianta, czyli koszulki, bluzy i gadżety

Masz ochotę wyróżnić się w tłumie? Koniecznie zajrzyj do naszego sklepu! Więcej...

Etapy rozwoju

Czyli o tym, jak tytuł ewoluował na przestrzeni ostatnich lat. Więcej...

Zdjęcia i filmy

Obejrzyj multimedialne materiały z gry! Więcej...

Insurgency WIKI

Czyli kompendium wiedzy dla starych wyjadaczy produkcji, jak i osób, które do dziś nie miały styczności z tytułem. Więcej...

New World Interactive

Oficjalna strona twórców gry. Więcej...

 

Insurgency, Update nr.14 – tym razem to niemały hotfix

Dziś producenci uraczyli nas kolejną zbiorczą poprawką dla gry.  Tym razem nie jest to mała, kosmetyczna poprawka, eliminująca drobne problemy typu tekstury map, animacja postaci czy zmiana wyglądu broni – chodź i takich zmian nie zabrakło.  Mamy tu bowiem do czynienia z pokaźnym zbiorem poprawek, które wnoszą znaczące zmiany dla scenariuszy rozgrywki,  konfiguracji serwera od strony administracyjnej oraz nowego skryptu dla trybu Realizm. Ale do rzeczy…

 

Przede wszystkim na początku należy wspomnieć o zmianach dla poszczególnych scenariuszy rozgrywki, i tak:

  • doszedł zupełnie nowy tryb Checkpoint dla scenariusza rozgrywki w Kooperacji (Coop), oparty o zdobycie 4 punktów jeden po drugi. Rozgrywka wspierana jest na mapach Uprising, Siege i Market.
  • scenariusz Firefight ma teraz kompletnie zmienioną mechanikę rozgrywki. Dotychczas gracze po śmierci odradzali się w nieskończoność, po dzisiejszych zmianach możliwe jest to tylko w przypadku przejęcia przez drużynę kolejnego punktu na mapie.
  • scenariusz Battle posiada teraz ruchome punkty odrodzenia. Gdy drużyna zdobędzie centralny punkt na mapie to jej dotychczasowy punkt odrodzenia przesuwa się do przodu. Ma to nadać rozgrywce więcej dynamiki oraz rozwiązać problem impasu dla poszczególnych drużyn. Zmiana ta ma status tymczasowy, który w przyszłości zostanie ustandaryzowany. Aktualnie zmiana wspierana jest dla mapy Market (w przyszłości mają zostać dodane mapy District i Heights)
  • naprawiono błędy związane z blokowaniem punktów przez drużynę broniącą dla trybu Push i Battle
  • dodano nowy convar „sv_vote_kick_quorum_ratio” (wartość domyślna 0.8) by zmniejszyć przypadki nadużycia niesprawiedliwego kick’a/ban’a na serwerze
  • dodano nowe convars „bot_health” (domyślnie 1.0) i „bot_damage” (domyślnie 0,6), aby umożliwić administratorom serwerów modyfikację zdrowia i uszkodzeń botów
  • wprowadzono aktualizację skryptów dla serwerów w trybie Realizmu
  • naprawiono błąd związany z widzeniem Botów przez dym
  • dodano nowe sygnały dźwiękowe dla rozgrywki powiązane z aktualną sytuacją na mapie – takie jak informacja o wejściu w strefę celu, przejmowaniu/neutralizacji celu, otrzymaniu punktu wsparcia
  • informacja o przechwytywanych punktach są teraz wyświetlane w lewym górnym rogu, podobnie jak informacje o śmierci gracza. Informacja ukazuje się wszystkim zaangażowanym w przejęcie/neutralizacje celu graczom
  • usprawniono możliwość zmiany pozycji gracza gdy ten leży i celuje – gdy gracz ma zamiar zmienić/skorygować swoje położenie, broń automatycznie chowana jest na bok
  • statystyki gracza nie są już resetowane po każdej rundzie
  • zmniejszono koszt zakupu RPG i C4 do 1 punktu – szybkość otrzymywania punktów wsparcia – tzw. Supply Points, została zmniejszona

Ponadto w skład nowych poprawek wchodzą:

  • ulepszona animacja postaci
  • ulepszone oświetlenie oraz cieniowanie środowiska
  • nowe tekstury dla broni
  • zwiększony czas bezpiecznika granatu błyskowego
  • zwiększona szybkość ognia w trybie serii dla M16A3 i MP5K
  • naprawiono problemy z teksturami mapy Ministry – mapa jest teraz w pełni grywalna
  • poprawiono punkty odrodzenia dla mapy Heights oraz dodano więcej opcji bezpiecznego rozpoczęcia rozgrywki od strony zespołu Security

I to by było na tyle, prawda, że robi wrażenie? Warto dodać, że pełna lista poprawek jest znacznie większa, o czym możecie się przekonać korzystając z tego linka. Dokładny opis zmian dla trybu Realizm znajduje się pod tym adresem.

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. Z zamiłowania gracz, żeglarz, wielki fan F1, Snookera, Pink Floyd i szeroko pojętego IT. Założyciel i redaktor naczelny serwisu Insurgency.pl.

Facebook Twitter Google+  

Share
  • Franticfan

    Ciesze sie ze znalazlem twoja stronke, teraz jestem tu stalym gosciem, tylko troche ciezko bylo ja znalezc w google na podana fraze, trzeba ja lepiej wypozycjonowac. Podlacz sobie ja do systemu wymiany linkow i masz pozycjonowanie za darmo, ruch powinienen ci wzrosnac kilkakrotnie jak wbijesz sie na pierwsza strone googla.
    Wpisz sobie w google – seo stronka z seo poradami – tu jest wszystko opisane, napewno ci sie przyda
    pozdro

  • „zwiększona szybkość ognia w trybie serii dla M16A3 i MP5K” da sie odczuc az za bardzo

  • RPG za 1 punk XD dobry zestaw do snajper

  • http://insurgency.cupsell.pl/